Handelsbetingelser

Nordd ApS (CVR: 40274960)
Frederiksberggade, 3. sal  1459, København K
Danmark  

Hvis du ønsker at drøfte et problem relateret til din ordre, vil du vide mere om Nordd eller blot har et spørgsmål, så send os gerne en mail på nordd@nordd.dk

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Nordd Copenhagen. Betingelserne gælder i det tilfælde hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Nordd Copenhagen.

Priser

Alle de oplyste priser på Nordd.dk er vist i danske kroner og er inklusive dansk moms (25%). Der tages forbehold for fejl i de angivne priser. 

Betaling

Du kan betale med enten kredit- eller debetkort. Vores betalinger håndteres af Pensopay, Mobilepay, Viabill og Anyday. Nordd opbevarer ikke nogen kreditkortnumre. Betaling vil først blive hævet på din konto, når varen afsendes.

VI modtager følgende korttyper:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Dine kortoplysninger sendes direkte til banken og kan ikke læses eller tilgås af andre end din bank. Der er ingen ekstra gebyrer for kortbetalinger, medmindre kundens bank opkræver et gebyr fra kunden.

Vi forbeholder os retten til at afvise enhver ordre, du afgiver, efter eget skøn.

Rabatkoder

Rabatkoder skal indtastes under købsprocessen. Nogle rabatkoder kan ikke benyttes på i forvejen nedsatte varer. En rabatkode kan ikke efterfølgende tilføjes til et allerede foretaget køb.

Levering

Vi sender vores pakker med Postnord, Budbee eller BURD og leveringstiden er typisk 1-2 hverdage. Leveringstiden kan dog forlænges i travle perioder. Man kan altid se den forventede leveringstid under hvert produkt.

Vær opmærksom på, at hvis en ordre sendes til en leveringsadresse uden for EU, kan du blive pålagt importafgifter og skatter, som opkræves, når forsendelsen når sin destination. Du er ansvarlig for betalingen af sådanne importafgifter og skatter. Det skal bemærkes, at Nordd ikke har kontrol over disse afgifter, og da disse afgifter varierer fra land til land, kan Nordd ikke forudsige beløbet. Nordd råder dig til at kontakte dit lokale toldkontor for yderligere information.

Bestillinger og returneringer

Nordd forbeholder sig retten til at ændre priser og rette ukorrekte priser på alle ordrer. Hvis en pris er forkert, kan Nordd til enhver tid annullere købet og refundere ethvert betalt beløb. 

Forbrugerne har ret til at returnere ordren inden for 14 dage fra modtagelsen af ordren, forudsat at varerne er i samme stand som ved modtagelsen. Hvis smykket er indgraveret anses det for at være et specialdesignet produkt, og derfor accepterer vi ikke returneringer af smykker med personlig indgravering.

Returretten gælder kun, hvis produktet og dets originale emballage kan returneres i samme stand som ved modtagelsen. Returneringsfragt betales ikke af Nordd, medmindre der er en defekt ved produktet. Hvis en vare er defekt eller beskadiget ved ankomst, skal Nordd kontaktes inden for 14 dage fra modtagelsen af ordren.

Reklamation

Der ydes altid 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du kan få varen repareret eller ombyttet dit smykke alt afhængig af den enkelte sag.

Skader eller slitage på et smykke, som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamationer sendes til:
Nordd ApS
Frederiksberggade 19, 3. Sal
1459 København K