
Hvordan kan vi hjælpe?
Hos Nordd Copenhagen er god kundeservice og glade kunder vores førsteprioritet. Derfor står vi altid klar til at hjælpe dig. Vi kan både kontaktes via vores live chat eller telefonisk.
FAQ
Find svar på de mest stillede spørgsmål!
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-3 hverdage. Dette gælder også smykker med personlig indgravering.
I travle perioder kan der dog være længere leveringstid.
Er smykkerne nikkelfri?
Ja, alle vores smykker er 100% nikkelfri jf. dansk lovgivning.
Er smykkerne vandfaste?
Ja, alle vores smykker er 100% vandfaste.
Vil belægningen falme med tiden?
Vi har aldrig været udsat for, at farven på vores produkter er begyndt at ændre sig eller falme med tiden. Bemærk dog, at vi ikke anbefaler at gå i bad med smykkerne.
Hvilket materiale er jeres smykker lavet af?
Alle vores smykker er lavet af 316L rustfrit stål. Guldsmykkerne er forgyldt med 18 karat guld.
Hvordan indgraveres smykkerne?
Alle vores smykker bliver indgraveret personligt på vores kontor i København med en diamant indgravering.
Dette betyder, at diamanten ridser/skærer ned i selve smykket og dermed foreviges et livslangt minde på en smuk og elegant måde.
Kan jeg lave et hjerte indgraveret?
Ja, blot indsæt ❤️ ved hjælp af tastaturet til højre for indgraveringsfeltet under hvert produkt.
Bemærk dog, at det bliver et omrids af hjertet og ikke et rødt hjerte.
Kan jeg indgravere andre tegn?
Nej, vi tilbyder hjerte, 2 x hjerte og uendelighedstegn.
Hvis du har andre forespørgsler, bør du rette henvendelse til vores live chat.
Kan jeg indgravere andre sprog som f.eks. arabisk?
Vi har desværre ikke mulighed for at indgravere arabiske bogstaver. Hvis du ønsker at indgravere på et andet sprog, anbefaler vi, at du kontakter os inden ordren afgives.
Kan man få indgravering på begge sider?
Ja, sagtens! Du skal blot tilføje dette produkt - https://nordd.dk/products/ekstra-indgravering - til kurven (husk at tilføj indgraveringen under produktet også) + det smykke du ønsker. Kan dog ikke tilføjes på rope og figaro.
Findes der et showroom?
Ja, du kan nemt afhente din ordre i vores showroom på Frederiksberggade 19, 3. sal i København K. Indgangen findes via Strøget og du er velkommen til at tage elevatoren op til 3. sal.
Derudover kan du få indgraveret dit smykke på 15 minutter, mens du venter.
Kan jeg afhente min ordre?
Ja, det kan du sagtens. Du skal blot vælge afhentning ved check out.
Du kan afhente din ordre på Frederiksberggade, 3. sal, 1459 København K.
Indgangen findes via Strøget og du er velkommen til at tage elevatoren op til 3. sal.
Du kan afhente alle hverdage mellem klokken 10:00-17:00 og lørdag fra 11:00-15:00.
Kan jeg returnere mine varer?
Selvfølgelig. Hvis du gerne vil ombytte til en anden model, farve eller ønsker pengene retur bedes du udfylde vores returformular på hjemmesiden eller via dette link.
Du har altid ret til at ombytte eller få pengene retur inden for 14 dage fra den dag, du modtager pakken, så længe varerne ikke har været taget i brug. Al original indpakning skal returneres sammen med produktet. Vær opmærksom på, at du har ansvaret for produktet indtil, det er ankommet hos os. Personlige indgraverede produkter kan ikke returneres. Det vil sige de indgraveringer som du selv har lavet. Standard indgraveringerne kan du dog godt returnere.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du fortryder dit køb, skal du kontakte os hurtigst muligt, hvis du ønsker at annullere din ordre. Du bedes kontakte os telefonisk i åbningstiden, da din ordre ellers kan nå at blive lavet i mellemtiden, da svartiden er op til 48 timer på mail.
Hvis ordren allerede er lavet, er det ikke muligt at annullere ordren.
Hvor hurtigt behandler I min returnering?
Behandlingstiden vil normalt være 2-5 hverdage fra vi har modtaget pakken.
Hvornår er pengene tilbage på min konto?
Du bør kunne se pengene på din konto indenfor 3-5 hverdage fra vi har modtaget pakken. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte os.
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
Vi godkender følgende betalingsmetoder:
- Mobile Pay
- Visa
- Visa/Dankort
- Mastercard
- Apple Pay
- Visa Electron
- Viabill
- American Express
Når din ordre har forladt vores lager, trækker vi pengene fra din konto. Alle vores danske priser er inklusive moms.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har afhentet min pakke?
Hvis du ikke har afhentet din pakke, bedes du kontakte os via mail eller live chat.
Vi kan gensende din pakke for 49 kr.
